wtorek, 20 sierpnia 2013

Metamorfoza FunOpler

Dzisiaj metamorfozę przejdzie FunOpler.
PRZED: Ładnie i pomysłowo, chociaż moim zdaniem torebka trochę się gryzie z całością, a przez fakturę bluzki z Chanel góra stroju wydaje się być trochę za ciężka w porównaniu z bardzo lekkim i zwiewnym dołem. Mimo tego, cała stylizacja prezentuje się elegancko i z klasą.

PO: W sumie przyznam, że wyszedł z tego podróżniczo wakacyjny misz-masz. Przeglądając twoją szafę natknęłam się na masę świetnych ubrań, te które wybrałam może i nie sprawiają na pierwszy rzut oka pasujących do siebie, ale bardzo spodobał mi się efekt końcowy.


PRZED: Jestem pod wrażeniem prześlicznego makijażu oczu. Podobają mi się także wycieniowane brwi, dające ciekawy efekt. Nie mogę natomiast przekonać się do fryzury, która wygląda na strasznie ulizaną i której tył stanowią dwa kosmyki z StarDesign Hair..

PO: Starałam się dopasować wygląd do stylizacji, oczy pomalowałam cieniami w ciepłych odcieniach brązu. Do tego dwa kolory szminek, puder i warkocz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz