niedziela, 4 sierpnia 2013

Metamorfoza ...TENTURI...


Przed: Widzę, że chciałeś przemieszać street style z elegancją. Podoba mi się połączenie męskiego swetra ze spódniczką maxi w tym samym kolorze. Gdybym miała się do czegoś przyczepić chyba była by to opaska z ćwiekami, gryzie się z resztą. Ogólnie jest ok.
Po: Tutaj postawiłam na elegancję w cukierkowych kolorach. Wszystko jest dobrane kolorystycznie, ale też i stylistycznie. Najbardziej jestem dumna z połączenia transparentnej koszuli z bluzką w ciekawy wzorek z Antidote.  


Przed: Makijaż jest dość prosty, pasowałby chyba do każdej stylizacji. Podobają mi się również uwydatnione kości policzkowe. Nie do końca pomalowane usta dają z daleka ładny nietypowy efekt.
Po: Chciałam, aby makijaż dopasował się do stylizacji. Mocne kolory na oczach i stonowana reszta. Fryzurę zostawiłam taką samą.

Co myślicie o pierwszej metamorfozie?

4 komentarze: