poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Przegląd szafy ...TENTURI...


Dzisiaj obejrzymy szafę ...TENTURI...

NA TAK: Twoja szafa obfituje w samo dobro. Posiadasz wiele cenności, rzeczy przydatne, ładne i dobrze komponujące się w stylizacjach. Masz straaasznie dużo ubrań, narzutek, spodni, kamizelek, spódniczek, koszul, kurtek, żakietów, w twojej szafie można znaleźć praktycznie wszystko. Gdybym miała nieograniczoną ilość miejsca to wrzuciłabym o wiele wiele więcej, niestety udało mi się upchnąć tylko to, co jest powyżej. W tym wiele stardollowych perełek, które wszyscy znają i myślę, że (tak jak ja) Ci ich zazdroszczą.


NA NIE: Znalazłam też gorszą stronę szafy, nie masz zbyt wielu takich rzeczy. Przeważnie są to brzydkie darmówki. Trafił tu także mrrraśny kombinezon w panterkę, który co prawda, nie jest aż taki brzydki, ale jakoś do mnie nie przemawia. Nie spodobała mi się też kurtka Hb.


NA TAK: Masz szafę dobrze zaopatrzoną w dodatki. W przeważającej liczbie są to buty w ciemnych uniwersalnych kolorach - większość z nich to botki i platformy. Torebki które posiadasz są gustowne i ciekawe. Nie brak naszyjników i dodatków na głowę, w tym wianek LE. Mój wzrok przykuły też kocie okulary, czarne naramienniki i glany z czarnymi sznurówkami, których wartość ostatnio osiąga niebotyczne sumy.


NA NIE: Miałam duży problem ze znalezieniem czegoś. W końcu udało mi się wyszperać kilka bubli. Między innymi dziwny kapelutek, który kojarzy mi się z Robin Hoodem i zestaw bokserski.

Jak Wam się spodobał pierwszy przegląd szafy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz